Gıcırtılı İhtiyar Kadın


GICIRTILI İHTİYAR KADIN
Zeynep Özkal Arıkan Köseoğlu

annem'e...

Kapım çalınıyor
duymazlıktan geliyorum
saatlerimi çoktan geri almışım
çocukluk düşlerindeyim
uyku vaktim gelmiş
tam da annem bana masal okuyordu
sırası mı şimdi
gıcırtılı ihtiyar kadın kapımı çalıyor
gıcırtısından tanıyorum onu
annemin sesinden tanıyorum
korkuyorum gıcırtısından
çocuklar korkabilir masallardan
ve karanlıktan
açmayacaktım kapıyı aslında
sonra bağırdı gıcırtılı ihtiyar kadın
'sana annenin sesini getirdim'
özlemişim annemi
herkes özleyebilir annesini
büyüyünce bile
ve herkes korkabilir karanlıktan
büyüyünce de,
gidip kapıyı açacağım şimdi
gıcırtılı ihtiyar kadına
bu gece
annemin sesiyle uyumak istiyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadın Gözüyle Okuyunca - Can Yücel (3)

Kadın Gözüyle Okuyunca - Can Yücel (4)

Kadın Gözüyle Okuyunca - Atilla İlhan (1)